zaterdag 30 juli 2016

Toch nog....

De puppen hebben de volgende namen:

Baron Falco van het Boschzicht (blonde reu)
Baron Lasse van het Boschzicht (blonde reu)
Baron Balou Quon van het Boschzicht (blonde reu)
Baron Baue van het Boschzicht (zwart/blonde reu)
Baron Reks van het Boschzicht (zwart/blonde reu)
Baron Rocco van het Boschzicht (zwart/blonde reu) roepnaam Baloe
Barones Rhaya van het Boschzicht (blonde teef)
Barones Tara van het Boschzicht (blonde teef)
Barones Sita van het Boschzicht (blonde teef)

Afgelopen vrijdag 29 juli is Lasse als laatste naar zijn definitieve mandje gegaan.
Het is een ontzettend fijn nest. Kijk met heel veel plezier terug.
Vaak had ik de camera bij de hand...soms was ik op tijd maar ook zo vaak te laat of een hele wazige foto omdat ik te snel wilde.
Zo vaak dat Haidy mooi bij de puppen zat of lag en had ik geen camera bij de hand.
Vaak zat ik te genieten en wilde ik het niet via de camera het beleven. Maar gewoon met beide ogen alles op nemen en ervan genieten.
Ook verschillende mensen die bij ons op bezoek waren, heb ik vaak - jammer-  horen zeggen - ben net te laat-.
Maar vrijdag had ik het voor elkaar Moeders met kind... dan baal ik gelijk dat ik van alle puppen dit niet heb... maar in ieder geval van 1 pup.